|
VGTU talpykla >
Doktorantūros skyrius / Department for Doctoral Studies >
Technologijos mokslų daktaro disertacijos ir jų santraukos >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.vgtu.lt/handle/1/1496
|
Title: | Eismo įvykių prognozavimo modelis Lietuvos valstybinės reikšmės automobilių keliams |
Other Titles: | Road Accident Prediction Model for the Roads of National Significance of Lithuania |
Authors: | Jasiūnienė, Vilma |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | VGTU leidykla „TECHNIKA“ |
Citation: | Jasiūnienė, V. 2012. Eismo įvykių prognozavimo modelis Lietuvos valstybinės reikšmės automobilių keliams: daktaro disertacija. Vilnius: Technika. 122 p. |
Description: | Disertacijoje nagrinėjamos kelių infrastruktūros saugumo valdymo procedūros ir jų įgyvendinimo galimybės Lietuvos valstybinės reikšmės automobilių keliuose. Pagrindinis tyrimo objektas – eismo įvykių skaičiaus prognozavimas, eismo saugumo lygių nustatymas kelių tinkle. Pagrindinis disertacijos tikslas – panaudojant užsienio šalių patirtį, sudaryti ir įdiegti eismo įvykių prognozavimo modelį Lietuvos valstybinės reikšmės automobilių keliams.
Disertacijoje išspręsti šie pagrindiniai uždaviniai: atlikta eismo įvykių prognozavimo metodų analizė, sudarytas eismo įvykių prognozavimo algoritmas Lietuvos automobilių keliams, sudaryti matematiniai eismo įvykių prognozavimo modeliai homogeninėms kelių ir sankryžų grupėms, nustatyti eismo saugumo lygiai kelių tinkle bei išskirti potencialiai pavojingi kelių ruožai, realizuotas eismo įvykių prognozavimo modelis kompiuterinėje programoje, atlikti kompiuterinės programos bandomieji skaičiavimai.
Disertaciją sudaro įvadas, keturi skyriai, rezultatų apibendrinimas, naudotos literatūros ir autoriaus publikacijų disertacijos tema sąrašai ir 6 priedai.
Įvadiniame skyriuje aptariama tiriamoji problema, darbo aktualumas, aprašomas tyrimų objektas, formuluojamas darbo tikslas bei uždaviniai, aprašoma tyrimų metodika, darbo mokslinis naujumas, darbo rezultatų praktinė reikšmė, ginamieji teiginiai. Įvado pabaigoje pristatomos disertacijos tema autoriaus paskelbtos publikacijos ir pranešimai konferencijose bei disertacijos struktūra.
Pirmajame skyriuje atlikta kelių infrastruktūros saugumo valdymo procedūrų ir jų įgyvendinimo analizė. Skyriaus pabaigoje formuluojamos išvados ir tikslinami disertacijos uždaviniai.
Antrajame skyriuje pateikta eismo įvykių prognozavimo modelių apžvalga ir jų sudarymo principai.
Trečiajame skyriuje sudarytas eismo įvykių prognozavimo algoritmas Lietuvos valstybinės reikšmės automobilių keliams, sudaryti matematiniai eismo įvykių prognozavimo modeliai homogeninėms kelių ir sankryžų grupėms, nustatyti eismo saugumo lygiai kelių tinkle ir išskirti potencialiai pavojingi eismo saugumo požiūriu kelių ruožai.
Ketvirtajame skyriuje aprašytas programinės įrangos, skirtos įdiegti sudarytą eismo įvykių prognozavimo algoritmą, testavimas ir analizė.
Disertacijos tema paskelbti penki straipsniai: trys – periodiniame mokslo žurnale, įtrauktame į Thomson ISI Web of Science sąrašą, du – recenzuojamose tarptautinių konferencijų medžiagose. Disertacijos tema perskaityti 5 pranešimai tarptautinėse konferencijose. |
URI: | http://dspace1.vgtu.lt/handle/1/1496 |
ISBN: | 978-609-457-332-3 |
Appears in Collections: | Technologijos mokslų daktaro disertacijos ir jų santraukos
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|