VGTU talpykla > Doktorantūros skyrius / Department for Doctoral Studies > Technologijos mokslų daktaro disertacijos ir jų santraukos >

Lietuvių   English
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.vgtu.lt/handle/1/1533

Title: Lokomotyvų elektrodinaminio stabdymo efektyvumo tyrimas
Other Titles: Investigation of Locomotive Electrodynamic Braking
Authors: Liudvinavičius, Lionginas
Issue Date: 2012
Publisher: VGTU leidykla „TECHNIKA“
Citation: Liudvinavičius, L. 2012. Lokomotyvų elektrodinaminio stabdymo efektyvumo tyrimas: daktaro disertacija. Vilnius: Technika. 154 p.
Description: Disertacijoje nagrinėjami būdai, metodai ir priemonės, kurie leistų tradicinės sandaros lokomotyvams su elektros pavara maksimaliai sumažinti elektros energijos, degalų sanaudas, patiriamas vežant krovinius ir keleivius geležinkelių transportu. Todėl darbe pateikiamos kompleksinės priemonės nuostoliams šioje srityje mažinti. Pirmajame skyriuje išanalizuoti pastarųjų metų moksliniai darbai, susiję su lokomotyvų frikcinio ir elektrodinaminio stabdymo sistemų tobulinimu, elektros mašinų, statinių keitiklių sandara ir valdymu. Analizuojamos lokomotyvuose įdiegtos elektrodinaminio stabdymo sistemos, išryškinami jų kinetinės energijos valdymo trūkumai, teorinės ir praktinės problemos, elektros mašinų charakteristikų apribojimai. Antrajame skyriuje analizuojamos esamos tradicinės sandaros lokomotyvų su elektros pavara elektrodinaminio stabdymo sistemos, kurios vyrauja pasaulio geležinkeliuose. Trečiajame skyriuje pateikiami praktiniai dviaukščių traukinių EJ-575, šilumvežių ER-20 CF elektrodinaminio stabdymo sistemų efektyvumo eksperimentiniai tyrimai ir gautos išvados. Ketvirtajame skyriuje pateikiamos netradicinių sandarų lokomotyvų elektrodinaminio stabdymo sistemų sudarymo teorinės prielaidos ir praktiniai sprendimai. Nagrinėjamos naujos lokomotyvų elektrodinaminio stabdymo sandaros sistemos, leidžiančios gerokai sumažinti elektros energijos, degalų sąnaudas. Penktasis skyrius skirtas netradicinės sandaros elektrinio traukinio kinetinės energijos valdymo matematiniam modeliui sudaryti. Penktajame skyriuje sudarytas matematinis modelis leidžia optimizuoti netradicinės sandaros lokomotyvo jėgainės parametrus. Disertacijos pabaigoje pateikiamos bendrosios išvados. Disertacijos tema autorius paskelbė 13 mokslinių straipsnių: 5 straipsniai paskelbti ISI WEB of Science mokslo žurnaluose; 1 straipsnis – kitose tarptautinėse duomenų bazėse referuojamame žurnale; 4 straipsniai – recenzuojamuose mokslo žurnaluose; 3 straipsniai – recenzuojamose tarptautinių konferencijų medžiagoje.
URI: http://dspace1.vgtu.lt/handle/1/1533
ISBN: 978-609-457-333-0
Appears in Collections:Technologijos mokslų daktaro disertacijos ir jų santraukos

Files in This Item:

File Description SizeFormat
2050_Liudvinavicius_Disertacija_WEB.pdfDaktaro disertacija3.81 MBAdobe PDFView/Open
2050_LIUDVINAVICIUS_Daktaro disertacijos Priedai.pdfDaktaro disertacijos priedai481.52 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback