VGTU talpykla > Doktorantūros skyrius / Department for Doctoral Studies > Technologijos mokslų daktaro disertacijos ir jų santraukos >

Lietuvių   English
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.vgtu.lt/handle/1/1629

Title: Automobilių skirstymo tinklo modeliavimas jungiant gamintojų tiekimo kanalus
Other Titles: Modelling of the Automotive Distribution Network by Merging Supply Channels of Manufacturers
Authors: VILKELIS, Aurimas
Issue Date: 2013
Publisher: VGTU leidykla „TECHNIKA“
Citation: Vilkelis, A. 2013. Automobilių skirstymo tinklo modeliavimas jungiant gamintojų tiekimo kanalus: daktaro disertacija. Vilnius: Technika. 112 p.
Description: Disertacijoje nagrinėjamos Europos naujų automobilių skirstymo problemos. Pagrindinis darbo objektas – skirstymo tinklas, jungiantis skirtingus automobilių gamintojų produkcijos tiekimo kanalus Europoje. Autoriaus sukurtas automobilių produkcijos skirstymo modelis leidžia nustatyti silpnu transporto ryšiu susijusius regionus ir pritaikyti krovinių transportavimo alternatyvas, kurios užtikrintų efektyvesnį transporto resursų panaudojimą mažinant tuščios ridos, nepilno pakrovimo faktorius bei pačių transporto priemonių poreikį. Disertaciją sudaro įvadas, trys skyriai, bendrosios išvados, naudotos literatūros ir autoriaus publikacijų disertacijos tema sąrašai bei septyni priedai. Įvade aptariama tiriamoji problema, darbo aktualumas, aprašomas tyrimų objektas, formuluojamas darbo tikslas bei uždaviniai, aprašoma tyrimų metodika, darbo mokslinis naujumas, darbo rezultatų praktinė reikšmė, ginamieji teiginiai. Įvado pabaigoje pristatomos disertacijos tema autoriaus paskelbtos publikacijos ir pranešimai konferencijose bei disertacijos struktūra. Pirmajame skyriuje Europos Sąjungoje automobilių pramonės raidą nulėmusių veiksnių analizė. Ištirti įvairių automobilių gamintojų produkcijos skirstymui taikomi sprendimai bei pateikiami geros praktikos pavyzdžiai. Atlikta mokslinės literatūros šaltinių, skirtų pagamintos produkcijos skirstymo problemoms spręsti, analizė. Skyriaus pabaigoje formuluojamos išvados. Antrajame skyriuje aprašyta logistinio bendradarbiavimo koncepcija, susisteminti statistiniai automobilių gamybos bei pardavimo duomenys. Skyriuje pateikiamas autoriaus sudarytas naujų automobilių tiekimo į skirstymo centrus ryšio nustatymo algoritmas bei hipotetinis produkcijos tiekimo ir transporto srautų modelis. Trečiajame skyriuje pateikiamas transporto srautų jungimo algoritmas, kurio pagrindu buvo apskaičiuojamos pakrovimų alternatyvos ir tokiu būdu užtikrinamas transporto priemonių naudojimo tęstinumas. Galimų naujų automobilių skirstymo tinklo sutrikimų nustatymui suformuoti du skirstymo variantai: pagal pirmąjį visas pagamintos produkcijos srautas buvo priskirtas kelių, o pagal antrajį – kelių, geležinkelių bei jūrų transportui. Disertacijos tema publikuoti 6 moksliniai straipsniai ir pristatyti 4 pranešimai Lietuvos konferencijose. Doktorantūros studijų metu stažuotasi įmonėje „Gefco Österreich GmbH“, Austrijoje, ETH Ciuricho universitete, Eismo planavimo ir transporto sistemų institute, Šveicarijoje, FH Erfurto universitete, Transporto ir erdvinio planavimo institute, Vokietijoje. Bendra išvykų trukmė – 7 mėnesiai.
URI: http://dspace1.vgtu.lt/handle/1/1629
ISBN: 978-609-457-539-6
Appears in Collections:Technologijos mokslų daktaro disertacijos ir jų santraukos

Files in This Item:

File Description SizeFormat
2159_VILKELIS_PRIEDAI.pdfDaktaro disertacijos priedai2.2 MBAdobe PDFView/Open
2159_Vilkelis_Disertacija.pdf4.26 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback