VGTU talpykla > Doktorantūros skyrius / Department for Doctoral Studies > Socialinių mokslų daktaro disertacijos ir jų santraukos >

Lietuvių   English
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.vgtu.lt/handle/1/1647

Title: Modelling a Commercial Bank‘s Relationship Marketing Programme for Small and Medium-Sized Enterprises
Other Titles: Komercinio banko ryšių su smulkiojo ir vidutinio verslo klientais marketingo programos modeliavimas
Authors: DAUKŠEVIČIŪTĖ, Irena
Issue Date: 2013
Publisher: VGTU leidykla „TECHNIKA“
Citation: Daukševičiūtė, I. 2013. Modelling a Commercial Bank‘s Relationship Marketing Programme for Small and Medium-Sized Enterprises: summary of doctoral dissertation. Vilnius: Technika, 24 p.
URI: http://dspace1.vgtu.lt/handle/1/1647
Appears in Collections:Socialinių mokslų daktaro disertacijos ir jų santraukos

Files in This Item:

File Description SizeFormat
2156_Daukseviciute_Summary_WEB.pdf297.52 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback