|
VGTU talpykla >
Statybos fakultetas / Faculty of Civil Engineering >
Moksliniai straipsniai / Research articles >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.vgtu.lt/handle/1/190
|
Title: | Mokymo procese naudojamų pasirenkamųjų modulių daugiavariantės analizės metodai |
Other Titles: | Methods for multivariant analysis of optional modules used in teaching process |
Authors: | Kaklauskas, Artūras Gulbinas, Andrius Krutinis, Mindaugas Naimavičienė, Jurga Šatkauskas, Gintautas |
Keywords: | Sprendimų parama Daugiavariantė analizė Variantinis projektavimas Rodiklių sistema Nekilnojamasis turtas Statyba Construction Decision support Multiply criteria analysis Variant projecting Criteria system Real estate |
Issue Date: | 2007 |
Publisher: | Vilniaus Gedimino technikos universitetas |
Citation: | Kaklauskas, A.; Gulbinas, A.; Krutinis, M.; Naimavičienė, J.; Šatkauskas, G. 2007. Mokymo procese naudojamų pasirenkamųjų modulių daugiavariantės analizės metodai, Ūkio technologinis ir ekonominis vystymas 13(3): 253-258. |
Abstract: | Šiuo metu pasaulyje sukurta nemažai sprendimų priėmimo metodų, taikomų įvairiose žmogaus veiklos srityse. Įvairių šalių mokslininkai, savo darbuose nagrinėdami daugiavariantės analizės metodus, neanalizavo tokio tyrimo objekto kaip autoriai: mokymo proceso, jame dalyvaujančių suinteresuotų grupių (studentas, dėstytojas, institucija, darbdavys) ir mokymo proceso efektyvumą veikiančios išorinės aplinkos (ekonominės, socialinės, demografinės, teisinės, technologinės, kultūrinės ir kt.) kaip vienos visumos. Šiame straipsnyje apžvelgiami mokymo proceso pasirenkamųjų dalykų (modulių) daugiavariantės analizės metodai. |
Description: | Abstract in English. A lot of decision making methods used in various human activity spheres are currently developed in the world. Different countries scientists in their works did not analyze such research object as the author: tutoring process, participating stakeholders (student, lector, institution, employee) and tutoring external environment (economical, social, demographical, legal, technological, and cultural, etc.), as a whole. In this article optional subjects (modules) multiply criterion proportional evaluation and multiply criterion alternative projecting methods applicable for tutoring process are reviewed. |
URI: | http://dspace1.vgtu.lt/handle/1/190 |
ISSN: | 1392-8619 |
Appears in Collections: | Moksliniai straipsniai / Research articles
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|