VGTU talpykla > Statybos fakultetas / Faculty of Civil Engineering > Moksliniai straipsniai / Research articles >

Lietuvių   English
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.vgtu.lt/handle/1/190

Title: Mokymo procese naudojamų pasirenkamųjų modulių daugiavariantės analizės metodai
Other Titles: Methods for multivariant analysis of optional modules used in teaching process
Authors: Kaklauskas, Artūras
Gulbinas, Andrius
Krutinis, Mindaugas
Naimavičienė, Jurga
Šatkauskas, Gintautas
Keywords: Sprendimų parama
Daugiavariantė analizė
Variantinis projektavimas
Rodiklių sistema
Nekilnojamasis turtas
Statyba
Construction
Decision support
Multiply criteria analysis
Variant projecting
Criteria system
Real estate
Issue Date: 2007
Publisher: Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Citation: Kaklauskas, A.; Gulbinas, A.; Krutinis, M.; Naimavičienė, J.; Šatkauskas, G. 2007. Mokymo procese naudojamų pasirenkamųjų modulių daugiavariantės analizės metodai, Ūkio technologinis ir ekonominis vystymas 13(3): 253-258.
Abstract: Šiuo metu pasaulyje sukurta nemažai sprendimų priėmimo metodų, taikomų įvairiose žmogaus veiklos srityse. Įvairių šalių mokslininkai, savo darbuose nagrinėdami daugiavariantės analizės metodus, neanalizavo tokio tyrimo objekto kaip autoriai: mokymo proceso, jame dalyvaujančių suinteresuotų grupių (studentas, dėstytojas, institucija, darbdavys) ir mokymo proceso efektyvumą veikiančios išorinės aplinkos (ekonominės, socialinės, demografinės, teisinės, technologinės, kultūrinės ir kt.) kaip vienos visumos. Šiame straipsnyje apžvelgiami mokymo proceso pasirenkamųjų dalykų (modulių) daugiavariantės analizės metodai.
Description: Abstract in English. A lot of decision making methods used in various human activity spheres are currently developed in the world. Different countries scientists in their works did not analyze such research object as the author: tutoring process, participating stakeholders (student, lector, institution, employee) and tutoring external environment (economical, social, demographical, legal, technological, and cultural, etc.), as a whole. In this article optional subjects (modules) multiply criterion proportional evaluation and multiply criterion alternative projecting methods applicable for tutoring process are reviewed.
URI: http://dspace1.vgtu.lt/handle/1/190
ISSN: 1392-8619
Appears in Collections:Moksliniai straipsniai / Research articles

Files in This Item:

File Description SizeFormat
253-258_kaklauskas_TEDE.pdf313.89 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback