VGTU talpykla > Transporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering > Moksliniai straipsniai / Research articles >

Lietuvių   English
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.vgtu.lt/handle/1/212

Title: Geležinkelio eismo valdymo sistemų tyrimas
Other Titles: The analysis of rail traffic control systems
Authors: Gaidelis, Darius
Mikaliūnas, Šarūnas
Keywords: Geležinkelių transportas
Eismo valdymo sistemos
Railway transport
Traffic control systems
Issue Date: 2009
Publisher: Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Citation: Gaidelis, D.; Mikaliūnas, Š. 2009. Geležinkelio eismo valdymo sistemų tyrimas, Mokslas – Lietuvos ateitis 1(6): 53-56.
Abstract: Straipsnyje lyginamos geležinkelyje naudojamos eismo valdymo sistemos. Analizuojami jų privalumai ir trūkumai. Apžvelgta įvairiose šalyse naudojamų geležinkelio eismo valdymo sistemų raida bei aptariamas tolesnis jų plėtojimas. Analizuojamos šių mikroprocesorinių eismo valdymo sistemų pritaikymo Lietuvoje galimybės. Siekiant pagrįstai tai išsiaiškinti atlikta Lietuvos geležinkeliais vežtų krovinių analizė ir įvertintas įvairiais kelio ruožais vežtų krovinių skaičiaus netolygumas. Analizuota kiek traukinių sulaikyta dėl eismo valdymo sistemų gedimų per paskutinius kelerius metus. Apskaičiuotos naujai įrengiamos mikroprocesorinės eismo valdymo sistemos įdiegimo geležinkelio stotyje sąnaudos bei šių sistemų atsipirkimo laikas ir darbuotojų poreikis.
Description: Abstract in English. The systems used for rail traffic control are compared. Their advantages and disadvantages are analysed. The present and future development of rail traffic control systems in various countries is considered. The possibility of adapting these microprocessor-based traffic control systems to the conditions of Lithuania is analysed. For this purpose, the analysis of goods transported by Lithuanian railways is made, and the non-uniform amount of goods transported on different road sections is evaluated. The number of the delayed trains due to the failure of traffic control systems in recent years is determined, the cost of installing a new microprocessor-based traffic control system at the railway station, as well as its repay time and the demand for employees are calculated.
URI: http://dspace1.vgtu.lt/handle/1/212
ISSN: 2029-2341
Appears in Collections:Moksliniai straipsniai / Research articles

Files in This Item:

File Description SizeFormat
mla-vol1_no6_053-056-lt-gaidelis.pdf276.96 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback