VGTU talpykla >
Kūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries >
Moksliniai straipsniai / Research articles >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.vgtu.lt/handle/1/256
|
Title: | Daugiakriterinis profesinio mokymo kokybės valdymo vertinimo modelis |
Other Titles: | Multicriteria model for evaluating quality management of professional training |
Authors: | Andriušaitienė, Daiva Ginevičienė, Vanda Birutė Šileika, Algis |
Keywords: | Profesinis mokymas Kokybės valdymas Daugiakriteriniai metodai Professional training Quality control Multicriteria methods |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas |
Citation: | Andriušaitienė, D.; Ginevičienė, V. B.; Šileika, A. 2008. Daugiakriterinis profesinio mokymo kokybės valdymo vertinimo modelis, Verslas: teorija ir praktika 9(2): 88-96. |
Abstract: | What are the possibilities of complex quantitative evaluation of complex social phenomena and professional training in particular? Can these methods be used for multicriteria evaluation of this phenomenon? Are they well-suited for investigation and monitoring of professional training quality management? The present paper aims at answering these questions, presenting and discussing the developed model of multicriteria evaluation of professional training quality management and considering other problems associated with multicriteria evaluation of quality management of professional training. Moreover, presenting the results of pilot quantitative expert evaluation of professional training quality management, the problem of consistency of expert estimates was discussed, the consistency of experts’ estimates of weights and values of the criteria describing quality management of professional training institutions was determined and multicriteria evaluation of the quality of the above schools was made allowing their arrangement in the priority order according to the quality of performance. |
Description: | Lietuviška santrauka. Kokios gi yra sudėtingų socialinių reiškinių, kuriems priklauso ir profesinio mokymo kokybės valdymas, kompleksinio kiekybinio vertinimo galimybės? Ar šio reiškinio kiekybiniam vertinimui tinka daugiakriteriniai metodai? Ar šie metodai tinka profesinio mokymo kokybės valdymo tyrimui ir stebėsenai? Šiame straipsnyje siekiama atsakyti į minėtuosius klausimus, pristatyti ir aptarti sukurtą profesinio mokymo kokybės valdymo daugiakriterinio vertinimo modelį bei kitus su profesinio mokymo kokybės valdymo daugiakriteriniu vertinimu susijusius klausimus. Be to, pristatant atliktos profesinio mokymo kokybės valdymo kiekybinio bandomojo ekspertinio vertinimo rezultatus, aptariama ekspertų įverčių suderinamumo problema, atliekamas profesinio mokymo įstaigų kokybės valdymo kriterijų reikšmingumo ir reikšmių ekspertinio vertinimo suderinamumo nustatymas, atliekamas šių mokyklų kokybės valdymo daugiakriterinis vertinimas, kurio pagrindu sudaroma prioritetinė jų eilė pagal darbo kokybę. |
URI: | http://dspace1.vgtu.lt/handle/1/256 |
ISSN: | 1648-0627 |
Appears in Collections: | Moksliniai straipsniai / Research articles
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|