VGTU talpykla > Verslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management > Moksliniai straipsniai / Research articles >

Lietuvių   English
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.vgtu.lt/handle/1/306

Title: Seniorentourismus – die Zielgruppe Senioren in Gastgewerbe und Touristik
Other Titles: Senior citizen tourism – the target group of old age pensioners in hospitality industry and tourist companies
Vyresnio amžiaus žmonių turizmas – tikslinė pensininkų grupė apgyvendinimo ir turizmo kompanijose
Authors: Ginevičius, Romualdas
Hausmann, Thomas
Schafir, Schlomo
Keywords: Vyresnio amžiaus žmonių turizmas
Vyresnio amžiaus žmonių rinkos augimo potencialas
Svarbiausia tikslinė grupė turizmo rinkoje
Demografinis vystymasis
Socioekonominiai ir psichografiniai veiksniai
Vyresnio amžiaus žmonių keliavimo ypatumai
Senior citizen tourism
Growth – potential of senior citizen tourism
Core target audience in tourism market
Demographical development
Socio-economic and psychographic factors
Traveling – behavior of senior citizen
Issue Date: 2007
Publisher: Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Citation: Ginevičius, R.; Hausmann, T.; Schafir, S. 2007. Seniorentourismus – die Zielgruppe Senioren in Gastgewerbe und Touristik, Verslas: teorija ir praktika 8(1): 3-8.
Abstract: Marketing glowingly deals with the social stratum of senior citizens as a target group. The potentially enterprising, elderly guests with much money to spend are increasingly addressed by advertisements. But this potential is not easy to win. Also tourism has to be prepared for the requirements of elderly people. Nevertheless, senior citizens can be seen as a growing market in tourism, which is proved by the assay available. Study trips, educational holidays and cultural trips are especially popular with senior citizens.
Description: Lietuviška santrauka. Turizmo verslas vis daugiau reikšmės teikia vyresnio amžiaus žmonių grupei kaip tikslinei rinkai. Potencialūs vyresnio amžiaus žmonės, galintys išleisti daugiau pinigų, vis labiau viliojami reklamomis. Tačiau šis potencialas nėra taip lengvai pasiekiamas. Turizmas taip pat turi atitikti vyresnio amžiaus žmonių poreikius ir reikalavimus. Nepaisant to, vyresnio amžiaus žmonių grupė sudaro nemažą turizmo rinkos dalį. Tarp pensininkų ypač populiarios kelionės, susijusios su studijomis, lavinimusi ir kultūra. Programoje, skirtoje vyresnio amžiaus žmonėms, siūloma ilgesnių kelionių į užsienį ir po šalį, dažnesnės trumpos išvykos, taip pat kelionės, susijusios su aktyvia veikla ir aštriais pojūčiais. Todėl turizmo verslo plėtotojai turėtų atkreipti dėmesį į šios patrauklios rinkos keliamus iššūkius.
URI: http://dspace1.vgtu.lt/handle/1/306
ISSN: 1648-0627
Appears in Collections:Moksliniai straipsniai / Research articles

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Business_Vol8_No1_3-8_Ginevicius.pdf270.63 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback