VGTU talpykla >
Transporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering >
Moksliniai straipsniai / Research articles >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.vgtu.lt/handle/1/57
|
Title: | The criteria describing the need for highway reconstruction based on the theory of traffic flows and repay time |
Other Titles: | Automobilių kelių rekonstrukcijos kriterijai: transporto srautų teorijos ir atsipirkimo termino vertinimas |
Authors: | Beljatynskij, Andrey Kuzhel, Nina Prentkovskis, Olegas Bakulich, Olena Klimenko, Irina |
Keywords: | Automobilių kelias Rekonstrukcija Atsipirkimo terminas Judėjimo intensyvumas Judėjimo greitis Transporto srautas Investicijos Sąnaudos Highway Reconstruction Repay time Cost Transport Vehicle Traffic intensity Traffic flow Speed Capital investments Transport expenses |
Issue Date: | 2009 |
Publisher: | Vilnius Gedimino technikos universitetas |
Citation: | Beljatynskij, A.; Kuzhel, N.; Prentkovskis, O.; Bakulich, O.; Klimenko, I. 2009. The criteria describing the need for highway reconstruction based on the theory of traffic flows and repay time, Transport 24(4): 308-317. doi: 10.3846/1648-4142.2009.24.308-317. |
Abstract: | General data on the network of Ukrainian highways are presented. Th e analysis of design methods of highway reconstruction based on the theory of traffic flows and economic calculations of its repay time is made. Th e relationship between traffic intensity and speed is shown by considering the theory of traffic flows. Th e methods, taking into account the principle of eff ectiveness of highway reconstruction based on its repay time, are discussed. |
Description: | Lietuviška santrauka. Kelių srityje dažnai vartojamas terminas automobilių kelių rekonstrukcija neturi vienareikšmio apibrėžimo. Terminas rekonstrukcija reiškia aibę veiksnių, pavyzdžiui, kardinalų pertvarkymą, perdarymą taikant naujus principus, ko nors tobulinimą arba sutvarkymą ir pan. Automobilių keliams taikant rekonstrukcijos sąvoką dažniausiai turima omenyje eismo sąlygų kardinalus pertvarkymas jas gerinant. Straipsnyje pateikiama ir analizuojama Ukrainos automobilių kelių tinklo bendroji informacija. Vertinant transporto srautų teoriją ir atsipirkimo terminą analizuojama automobilių kelių projektavimo ir rekonstrukcijos skyrimo metodika. Pateikta ir paaiškinta priklausomybė eismo intensyvumas–judėjimo greitis. Pateikta automobilių kelių rekonstrukcijos skyrimo metodika vertinant ekonominį pagrindimą bei atsipirkimo terminą. |
URI: | http://hdl.handle.net/1/57 |
ISSN: | 1648-4142 print 1648-3480 online |
Appears in Collections: | Moksliniai straipsniai / Research articles
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|