VGTU talpykla > Fundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences > Konferencijų straipsniai >

Lietuvių   English
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.vgtu.lt/handle/1/738

Title: Garso ir animacijos apdorojimas pasitelkiant Flash tehnologiją
Other Titles: Sound and animation processing using Flash tehnology
Authors: Dauskurdis, Darius
Keywords: multimedija
Flash
ActionScript
audio
SoundMixer
video
animacija
ID3
atvirkštinė kinematika
Issue Date: 2011
Publisher: Leidykla "Technika"
Citation: Dauskurdis, D. 2011. Garso ir animacijos apdorojimas pasitelkiant Flash tehnologiją, iš 14-osios Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ 2011 metų teminės konferencijos Kompiuterinės grafikos ir projektavimo sekcijos straipsnių rinkinys. ISBN 978-9955-28-835-0.
Series/Report no.: JMK 14;
Abstract: Apžvelgiama Adobe Flash technologija, aptariamas jos panaudojimas grafikoje. Supažindinama su objektinio programavimo kalba – ActionScript. Aprašomi išorinių muzikos rinkmenų nuskaitymo ir apdorojimo metodai. Pateikiami duomenų nuskaitymo klasių ir funkcijų sudarymo pavyzdžiai. Išskiriami pagrindiniai metaduomenys, saugojami ID3 žymų formoje. Garso duomenų atvaizdavimas panaudojant SoundMixer biblioteką. Aptariami GIF animacijos trūkumai ir pateikiami jų pašalinimo būdai panaudojant Flash. Aprašomi animacijos kūrimo etapai atsižvelgiant į objektų struktūrą. Iliustruojami atvirkštinės kinematikos taikymo pavyzdžiai kūno judesiui animuoti.
Description: Abstract. An overview of Adobe Flash technology, discusses its use of graphics. Introducing the object-oriented programming language - ActionScript. Describe the external music files scanning and processing methods. Presented data capture forms and functions of examples. Secreted by the main metadata stored in ID3 tags on the form. Display audio data using SoundMixer library. GIF animations are discussed and the shortcomings of their elimination by using a flash. Describe the animation stage, based on the structure of objects. Illustrated by examples of application of inverse kinematics to animate the body motion. Keywords: multimedia, flash, ActionScript, audio, SoundMixer, video, animation, ID3, inverse kinematics.
URI: http://dspace1.vgtu.lt/handle/1/738
ISBN: 978-9955-28-835-0
ISSN: 2029-7149
Appears in Collections:Konferencijų straipsniai

Files in This Item:

File Description SizeFormat
DDauskurdis.pdf286.89 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback