VGTU talpykla >
Statybos fakultetas / Faculty of Civil Engineering >
Konferencijų straipsniai >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.vgtu.lt/handle/1/790
|
Title: | Architektūros inžinerijos bakalauro studijų programų turinio problematika |
Other Titles: | The issues of Architectural Engineering undergraduate study programs |
Authors: | Jodko, Andrej |
Keywords: | engineering undergraduate program analysis architectural engineering Architektūros Inžinerija inžinerijos bakalauro studijų programa analizė |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Vilnius Gediminas Technical University |
Citation: | Jodko, A. 2011. Architektūros inžinerijos bakalauro studijų programų turinio problematika, iš 14-osios Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ 2011 metų teminės konferencijos „Statyba“ straipsnių rinkinys. ISBN 978-9955-28-929-6. |
Abstract: | Kiekvieną procesą lydi vis didesnė fragmentacija, bet kokia veikla įgyja vis daugiau specializacijų. Tai paliečia ir statybos procesą. Dėl statinio sudėtingėjimo vis labiau siaurėja architekto veiklos laukas ir susiformuoja vis daugiau inžinerijos sričių. 19-ojo amžiaus pabaigoje atsiranda Architektūros Inžinerijos (AI) specializacija esanti architektūros ir inžinerijos sandūroje. Šiame darbe autorius lygina 47-ias AI bakalauro programas ir tyrinėjant paaiškėja, kad jų kūrėjų tikslai ir suvokimas yra labai skirtingi. Tyrimo pabaigoje yra pateikiamos išvados. Darbas būtų naudingas akademinei bendruomenei vertinant, tobulinant ar kuriant studijų programas. |
Description: | Santrauka anglų kalba. A comparative analysis of architectural engineering undergraduate programs’ all over the world curricula’s absolute and relative values was carried out. The data, analysis and results of the paper obtained by focusing on different aspects, are presented in figure and conclusions. The findings point out the diversity of opinions in academia on the definition of architectural engineering. The paper could be useful for improvement, comparison, evaluation, creation of any undergraduate program curriculum, providing valuable insights for the researchers in the area of education. |
URI: | http://dspace1.vgtu.lt/handle/1/790 |
ISBN: | 9789955289296 |
ISSN: | 2029-7149 |
Appears in Collections: | Konferencijų straipsniai
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|