VGTU talpykla >
Statybos fakultetas / Faculty of Civil Engineering >
Konferencijų straipsniai >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.vgtu.lt/handle/1/791
|
Title: | Studentų produktyvumo didinimas taikant biometrinę pelytę ir rekomendacinę sistemą |
Other Titles: | Improvement of students‘ productivity through use of biometric mouse and recommender system |
Authors: | Girkantaitė, Edita Žemeckytė, Lina Matuliauskaitė, Agnė Pučkytė, Kristina |
Keywords: | biometric technologies biometric mouse Maslow’s hierarchy of the needs students’ productivity recommender system biometrinės technologijos biometrinė pelytė Maslovo poreikių hierarchija rekomendacinė sistema studentų produktyvumas |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Vilnius Gediminas Technical University |
Citation: | Girkantaitė, E.; Žemeckytė, L.; Matuliauskaitė, A.; Pučkytė, K. 2011. Studentų produktyvumo didinimas taikant biometrinę pelytę ir rekomendacinę sistemą, iš 14-osios Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ 2011 metų teminės konferencijos „Statyba“ straipsnių rinkinys. ISBN 978-9955-28-929-6. |
Abstract: | Straipsnyje nagrinėjama Vilniaus Gedimimo technikos universitete (VGTU) sukurta biometrinės pelytės sistema, jos panaudojimo galimybės didinant studentų produktyvumą ir vertinant jų žinias. Apibūdinami pagrindiniai žmonių poreikiai, jų skirstymas. Pateikiamas rekomendacinės sistemos kūrimo aprašymas ir pavyzdžiai. Analizuojamos rekomendacijų skirstymo galimybės, taikoma Maslow poreikių hierarchija grupuoti rekomendacijas studentams. Įvertinamos galimybės taikyti biometrinės pelytės ir rekomendacinę sistemas kartu. Pateikiama analizė, kokios naudos gali duoti aprašytos sistemos studentų produktyvumo didinimui. |
Description: | Santrauka anglų kalba. In this article biometric mouse system created in VGTU is ana-lyzed. The possibilities to improve students’ learning productiv-ity and grade their knowledge through use of biometric mouse are described. Basic human needs categorized by A. Maslow are defined. The description and examples of recommender system are proposed. The possibilities to divide recommendations are analyzed. Maslow’s hierarchy of the needs is invoked by group-ing recommendations for students. The use of biometric mouse system and recommender system together is estimated. The study of described systems’ advantages to learning productivity is proposed. |
URI: | http://dspace1.vgtu.lt/handle/1/791 |
ISBN: | 9789955289296 |
ISSN: | 2029-7149 |
Appears in Collections: | Konferencijų straipsniai
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|