VGTU talpykla > Statybos fakultetas / Faculty of Civil Engineering > Konferencijų straipsniai >

Lietuvių   English
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.vgtu.lt/handle/1/791

Title: Studentų produktyvumo didinimas taikant biometrinę pelytę ir rekomendacinę sistemą
Other Titles: Improvement of students‘ productivity through use of biometric mouse and recommender system
Authors: Girkantaitė, Edita
Žemeckytė, Lina
Matuliauskaitė, Agnė
Pučkytė, Kristina
Keywords: biometric technologies
biometric mouse
Maslow’s hierarchy of the needs
students’ productivity
recommender system
biometrinės technologijos
biometrinė pelytė
Maslovo poreikių hierarchija
rekomendacinė sistema
studentų produktyvumas
Issue Date: 2011
Publisher: Vilnius Gediminas Technical University
Citation: Girkantaitė, E.; Žemeckytė, L.; Matuliauskaitė, A.; Pučkytė, K. 2011. Studentų produktyvumo didinimas taikant biometrinę pelytę ir rekomendacinę sistemą, iš 14-osios Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ 2011 metų teminės konferencijos „Statyba“ straipsnių rinkinys. ISBN 978-9955-28-929-6.
Abstract: Straipsnyje nagrinėjama Vilniaus Gedimimo technikos universitete (VGTU) sukurta biometrinės pelytės sistema, jos panaudojimo galimybės didinant studentų produktyvumą ir vertinant jų žinias. Apibūdinami pagrindiniai žmonių poreikiai, jų skirstymas. Pateikiamas rekomendacinės sistemos kūrimo aprašymas ir pavyzdžiai. Analizuojamos rekomendacijų skirstymo galimybės, taikoma Maslow poreikių hierarchija grupuoti rekomendacijas studentams. Įvertinamos galimybės taikyti biometrinės pelytės ir rekomendacinę sistemas kartu. Pateikiama analizė, kokios naudos gali duoti aprašytos sistemos studentų produktyvumo didinimui.
Description: Santrauka anglų kalba. In this article biometric mouse system created in VGTU is ana-lyzed. The possibilities to improve students’ learning productiv-ity and grade their knowledge through use of biometric mouse are described. Basic human needs categorized by A. Maslow are defined. The description and examples of recommender system are proposed. The possibilities to divide recommendations are analyzed. Maslow’s hierarchy of the needs is invoked by group-ing recommendations for students. The use of biometric mouse system and recommender system together is estimated. The study of described systems’ advantages to learning productivity is proposed.
URI: http://dspace1.vgtu.lt/handle/1/791
ISBN: 9789955289296
ISSN: 2029-7149
Appears in Collections:Konferencijų straipsniai

Files in This Item:

File Description SizeFormat
33_Girkantaite_S6.pdf688.18 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback