VGTU talpykla > Statybos fakultetas / Faculty of Civil Engineering > Konferencijų straipsniai >

Lietuvių   English
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.vgtu.lt/handle/1/802

Title: Prekybos centrų plėtros ypatumai Vilniaus miesto pavyzdžiu
Other Titles: The features of shopping centers development in Vilnius
Authors: Barkauskaitė, Justina
Keywords: prekybos centras
prekybos centrų plėtra
prekybinės gatvės
shopping centre
retail
department store
shopping centre development
shopping mall
shopping centre development
Issue Date: 2011
Publisher: Vilnius Gediminas Technical University
Citation: Barkauskaitė, J. 2011. Prekybos centrų plėtros ypatumai Vilniaus miesto pavyzdžiu, iš 14-osios Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ 2011 metų teminės konferencijos „Statyba“ straipsnių rinkinys. ISBN 978-9955-28-929-6.
Abstract: Lietuvoje atsirandant daugiau prekybos centrų, aktualesnė tampa šių pastatų darni plėtra. Tai skatina diskutuoti ir prekybos centrus nagrinėti įvairias aspektais. Straipsnyje analizuojama prekybos centrų plėtra teritorijų planavimo, miesto problemų sprendimų, poveikio smulkiesiems prekybininkams ir visuomenės kultūrinei sampratai aspektais, taip pat skaičiavimais pagrindžiama prekybos centrų įtaka prekybinių gatvių komercinio nekilnojamojo turto rinkos vertei. Tiriamojoje straipsnio dalyje atliktas kiekybinių ir kokybinių rodiklių tyrimas, kurio rezultatais remiantis nustatomi reikšmingiausi prekybos centrų rodikliai.
Description: Santrauka anglų kalba. As more and more shopping centres arise in Lithuania, sustain-able development of those becomes a relevant topic. Urgency of development motivates wider discussions and analyses in various aspects. The paper analyzes the development of shopping centres from territorial planning and urban problem decisions aspects, and also the impact to small traders and society’s cultural concept. Moreover, the paper presents the shopping centres’ influence to shopping malls’ commercial property’s market value. In the exploratory part of the paper quantitative and qualitative indicators’ study was made, whose results supported determination of the most important indicators, which impact the customer attendance in shopping centres.
URI: http://dspace1.vgtu.lt/handle/1/802
ISBN: 9789955289296
ISSN: 2029-7149
Appears in Collections:Konferencijų straipsniai

Files in This Item:

File Description SizeFormat
32_Barkauskaites_S6.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback