VGTU talpykla > Statybos fakultetas / Faculty of Civil Engineering > Konferencijų straipsniai >

Lietuvių   English
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.vgtu.lt/handle/1/961

Title: Naujos statybos daugiabučių namų gyventojų pasitenkinimo tyrimas
Other Titles: Study on Satisfaction of People Living in New Apartment Houses
Authors: Kačinskaitė, Eglė
Keywords: vartotojų pasitenkinimas statyboje
vartotojų pasitenkinimo indeksas
lojalumas
kokybė statyboje
naujos statybos daugiabučiai namai
customer satisfaction in construction
customer satisfaction index
construction quality
new apartment houses
loyalty
Issue Date: 2011
Publisher: Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Citation: Kačinskaitė, E. 2011. Naujos statybos daugiabučių namų gyventojų pasitenkinimo tyrimas, iš 14-osios Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ 2011 metų teminės konferencijos „Statyba“ straipsnių rinkinys. ISBN 978-9955-28-929-6.
Abstract: Straipsnyje aprašomas naujos statybos daugiabučių namų gyventojų pasitenkinimo tyrimas. Apibrėžiama vartotojų pasitenkinimo statyboje samprata, įvardijami būsto kokybės vertinimo kriterijai vartotojų požiūriu, įvertinama vartotojų pasitenkinimo nauda, pasekmės, privalumai ir trūkumai. Tyrimo metu atliekamas naujos statybos būsto kokybės įvertinimas, atsižvelgiant į techninius ir funkcinius rodiklius, vertinamas pasitenkinimas būsto garantine priežiūra ir statytojų (užsakovų) bendradarbiavimu, skaičiuojamas bendras vartotojų pasitenkinimo indeksas (VPI), lojalumo lygis, sudaroma vartotojų pasi-tenkinimo matrica. Atlikto vartotojų pasitenkinimo tyrimo išvados leidžia įvertinti naujos statybos būsto privalumus ir trūkumus, numatyti galimas grėsmes ir galimybes gyvenamojo nekilnojamojo turto statybos projektų savybėms, konkurencingumui rinkoje ir įgyvendinimui ateityje.
Description: Abstract in English. The objective of the article is the research of satisfaction of people living in new apartment houses. Conception of customer satisfaction in construction and criterions for quality of accommodation were given, also benefits, subsequences, merits and demerits of customer satisfaction evaluation were listed. Using the customer satisfaction survey it was made the evaluation of quality of accommodation by technical, functional parameters and cooperation level between customer and contractor (builder). Also customer satisfaction index (CSI) and the level of loyalty was calculated and the customer satisfaction matrix was drawn.
URI: http://dspace1.vgtu.lt/handle/1/961
ISBN: 978-9955-28-929-6
ISSN: 2029-7149 online
Appears in Collections:Konferencijų straipsniai

Files in This Item:

File Description SizeFormat
E. Kacinskaite.pdf129.19 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback