VGTU talpykla > Doktorantūros skyrius / Department for Doctoral Studies > Socialinių mokslų daktaro disertacijos ir jų santraukos >

Lietuvių   English
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.vgtu.lt/handle/1/1800

Title: Paslaugų vartotojų lojalumo vertinimas
Authors: VILKAITĖ-VAITONĖ, Neringa
Issue Date: 2014
Publisher: VGTU leidykla „Technika“
Citation: Vilkaitė-Vaitonė, N. 2014. Paslaugų vartotojų lojalumo vertinimas: daktaro disertacija. Vilnius: Technika, 172 p.
Abstract: Disertacijoje teoriniu ir praktiniu lygmenimis nagrinėjama paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo problema. Tyrimų objektas – paslaugų vartotojų lojalumo vertinimas. Disertaciniam darbui keltas tikslas – sukurti šiuolaikinius paslaugų organizacijų poreikius atitinkantį vartotojų lojalumo vertinimo modelį, lanksčiai taikomą įvairiose paslaugų organizacijose skirtingomis duomenų prieigos situacijomis. Tyrimui iškelti tokie pagrindiniai uždaviniai: 1) patikslinti vartotojų lojalumo sąvoką, nustatyti paslaugų vartotojų lojalumo specifiką, veiksnius bei išgryninti paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo problemas; 2) atlikti kritinę vartotojų lojalumo vertinimo metodinio potencialo analizę; 3) sukurti paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo modelį; 4) empiriškai patikrinti paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo modelio pritaikomumą. Disertaciją sudaro įvadas, keturi skyriai, rezultatų apibendrinimas, nau-dotos literatūros, autorės publikacijų disertacijos tema sąrašai ir du priedai. Įvadiniame skyriuje pateikta tiriamoji problema, atskleistas darbo aktualumas, aprašytas tyrimų objektas, suformuluoti darbo tikslas ir uždaviniai, aprašyta tyrimų metodika, darbo mokslinis naujumas, darbo rezultatų praktinė reikšmė, pateikti ginamieji teiginiai. Pirmasis skyrius skirtas paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo specifikai pagrįsti. Skyriaus pabaigoje pateiktos paslaugų vartotojų lojalumo verti-nimo problemos. Antrajame skyriuje išanalizuotas paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo metodinis potencialas, aprėpiantis tiek viendimensius, tiek daugiadimensius metodus. Skyriuje taip pat suformuluotos metodinės pas-laugų vartotojų lojalumo vertinimo prielaidos. Trečiajame skyriuje pateiktas paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo modelis, sudarantis galimybę spręsti paslaugų lojalumo koncepcijos parinkimo, rodiklių atrankos ir rodiklių reikšmingumo nustatymo, lojalumo vertinimo pritaikymo duomenų prieigai ir lojalumo būsenų priskyrimo problemas. Ketvirtajame skyriuje pateikta siūlomo paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo modelio taikymo metodika ir, naudojant maitinimo paslaugas teikiančios įmonės duomenis, empiriniu tyrimu patikrintas siūlomas modelis. Disertacijos tema paskelbta 13 straipsnių: dešimt recenzuojamuose periodiniuose mokslo žurnaluose. Vienas iš straipsnių publikuotas užsienyje (Jungtinėse Amerikos Valstijose). Disertacijos tema perskaityta 12 pranešimų nacionalinėse ir tarptautinėse konferencijose.
URI: http://dspace.vgtu.lt/handle/1/1800
ISBN: 978-609-457-754-3
Appears in Collections:Socialinių mokslų daktaro disertacijos ir jų santraukos

Files in This Item:

File Description SizeFormat
2293_Vilkaite-V_Disertacija_WEB.pdf2.03 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback