|
VGTU talpykla >
Doktorantūros skyrius / Department for Doctoral Studies >
Technologijos mokslų daktaro disertacijos ir jų santraukos >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.vgtu.lt/handle/1/4270
|
Title: | Neuromarketingo metodų taikymas statybos ir nekilnojamojo turto projek-tams vertinti |
Other Titles: | Application of neuromarketing methods for the evaluation of construction and real estate projects |
Authors: | Naumčik, Andrej |
Issue Date: | 4-Jun-2021 |
Publisher: | Vilniaus Gedimino technikos universitetas |
Citation: | Naumčik, A. 2021. Neuromarketingo metodų taikymas statybos ir nekilnojamojo turto projek-tams vertinti: daktaro disertacija. Vilnius: Technika, 124 p. |
Abstract: | Disertacijoje teoriniu ir praktiniu lygmenimis nagrinėjamos neuromarketingo taikymas statybos ir nekilnojamojo turto rinkoje. Tyrimų objektas – neuromarketingo, kaip vartotojų pasirinkimus aiškinančio fenomeno, taikymas statybos ir nekilnojamojo turto projektams vertinti. Disertaciniam darbui keltas tikslas – sukurti neuromarketingo principais grįstą modelį, skirtą vartotojų lūkesčius atitinkančio energiškai efektyvaus gyvenamosios paskirties nekilnojamojo turto objektui parinkti.
Uždaviniai: 1) išanalizuoti neuromarketingo sampratą, identifikuoti neuromarketingo taikymo sritis, statybos ir nekilnojamojo turto rinkoje kylančius iššūkius ir jų sprendimo potencialą remiantis neuromokslais, išgryninti neuromokslų naudojimo statybos ir nekilnojamojo turto rinkoje problemas, atlikti kritinę statybos bei nekilnojamojo turto rinkos tyrimuose taikytinų neuromarketingo metodų analizę; 2) suformuoti neuromarketingo principais grįstą energiškai efektyvaus nekilnojamojo turto parinkimo modelį, pagrindžiant modelio taikymo etapus, reikalingą įrangą, duomenis, požymius; 3) empiriškai patikrinti neuromarketingo principais grįsto modelio pritaikomumą energiškai efektyvaus nekilnojamojo turto rinkoje.
Disertaciją sudaro įvadas, trys skyriai, bendrosios išvados, naudotos literatūros ir šaltinių, autoriaus publikacijų disertacijos tema sąrašai.
Įvadiniame skyriuje suformuluota problema, atskleistas darbo aktualumas, aprašytas tyrimų objektas, suformuluoti darbo tikslas ir uždaviniai, aprašyta tyrimų metodika, pagrįstas darbo mokslinis naujumas, atskleista darbo rezultatų praktinė reikšmė, pateikti ginamieji teiginiai.
Pirmasis skyrius skirtas teorinių neuromarketingo sprendimų taikymui statybos ir nekilnojamojo turto rinkoje pagrįsti. Skyriuje pateiktos neuromokslų naudojimo statybos ir nekilnojamojo turto rinkoje iššūkiai; išanalizuoti statybos ir nekilnojamojo turto rinkos tyrimuose taikytini neuromarketingo metodai. Antrajame skyriuje pateiktas neuromarketingo taikymo energiškai efektyvaus nekilnojamojo turto rinkoje modelis. Trečiajame skyriuje siūlomas modelis patikrintas energiškai efektyvaus nekilnojamojo turto atvejo empiriniu tyrimu.
Disertacijos tema paskelbti 7 straipsniai: 6 iš jų mokslo žurnaluose (iš jų 3 referuojami Clarivate Analytics Web of Science duomenų bazėje), 1 – konferencijos medžiagoje. Disertacijos tema perskaityti 2 pranešimai tarptautinėse konferencijose, 1 – nacionalinėje konferencijoje. |
Description: | Daktaro disertacija |
URI: | http://dspace.vgtu.lt/handle/1/4270 |
Appears in Collections: | Technologijos mokslų daktaro disertacijos ir jų santraukos
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|