|
VGTU talpykla >
Doktorantūros skyrius / Department for Doctoral Studies >
Technologijos mokslų daktaro disertacijos ir jų santraukos >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.vgtu.lt/handle/1/3125
|
Title: | Automobilių keliuose diegiamų inžinerinių greičio reguliavimo ir kontrolės priemonių veiksmingumo eismo saugumui įvertinimo modelis |
Authors: | Jateikienė, Laura |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | VGTU leidykla „Technika“ |
Citation: | Jateikienė, L. 2016. Automobilių keliuose diegiamų inžinerinių greičio reguliavimo ir kontrolės priemonių veiksmingumo eismo saugumui įvertinimo modelis: daktaro disertacija. Vilnius: Technika, 168 p. |
Abstract: | Disertacijoje nagrinėjamas inžinerinių greičio reguliavimo ir kontrolės prie-monių veiksmingumas eismo saugumo užtikrinimui. Disertacijos tikslas – didinti eismo saugumą sudarant vidutinio greičio matavimo sistemos veiksmingumo eismo saugumui įvertinimo modelį, apimantį inžinerinių priemonių poveikį, ir pasiūlant ekonomiškai pagrįstą strategiją Lietuvos magistraliniams keliams.
Disertaciją sudaro įvadas, keturi skyriai, bendrosios išvados, naudotos literatūros ir autoriaus publikacijų disertacijos tema sąrašai ir aštuoni priedai.
Įvadiniame skyriuje aptariama tiriamoji problema, darbo aktualumas, aprašomas tyrimų objektas, formuluojamas darbo tikslas bei uždaviniai, aprašoma tyrimų metodika, darbo mokslinis naujumas, darbo rezultatų praktinė reikšmė, ginamieji teiginiai. Įvado pabaigoje pristatomos disertacijos tema autoriaus moksliniuose leidiniuose paskelbtos publikacijos ir pra-nešimai konferencijose bei disertacijos struktūra.
Pirmame skyriuje pateikiama greičio įtakos eismo saugumui bei inžinerinių greičio reguliavimo ir kontrolės priemonių veiksmingumo mokslinių tyrimų analizė. Skyriaus pabaigoje formuluojamos išvados ir tikslinami disertacijos uždaviniai. Antrajame skyriuje nustatyti ir susisteminti inžinerinių greičio reguliavimo ir kontrolės priemonių veikimo atkarpų ilgiai bei susistemintos priemonių taikymo sąlygos. Sudarytas vidutinio greičio matavimo sistemos veiksmingumą eismo saugumui įvertinantis teorinis modelis ir pateikti modelio taikymo principai. Trečiajame skyriuje, taikant daugiakriterinius tyrimus, nustatyti inžinerinių greičio reguliavimo ir kontrolės priemonių reikšmingumai avaringumo sumažėjimui. Atlikti vidutinio greičio ir vidutinio greičio matavimo sistemos eksperimentiniai tyrimai Lietuvos automobilių keliuose. Ketvirtajame skyriuje, pagal sudarytą vidutinio greičio matavimo sistemos veiksmingumo įvertinimo modelį, parinkti Lietuvos valstybinės reikšmės magistralinių ir krašto kelių ruožai sistemos įrengimui. Sudaryti vidutinio greičio matavimo sistemos strategijos įgyvendinimo variantai bei atliktas jų ekonominis vertinimas. Pagal eksperimentinių tyrimų rezultatus pateiktos rekomendacijos vidutinio greičio matavimo sistemos taikymui.
Disertacijos tema paskelbti 9 moksliniai straipsniai: keturi – mokslo žurnaluose, įtrauktuose į Thomson ISI Web of Science duomenų bazę, vie-nas – periodiniame recenzuojamame mokslo leidinyje, trys – ISI Proceedings duomenų bazės leidiniuose, vienas – recenzuojamoje tarptautinės konferencijos medžiagoje. Disertacijos tema perskaityti 4 pranešimai Lietuvos bei kitų šalių mokslinėse konferencijose. |
URI: | http://dspace.vgtu.lt/handle/1/3125 |
ISBN: | 978-609-457-992-9 |
Appears in Collections: | Technologijos mokslų daktaro disertacijos ir jų santraukos
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|